פתיחת חברה

You are here:

נוהל פתיחת חברה

 

צוות מנע רואי חשבון מברך אותך על פתיחת החברה ומאחל לך הצלחה ושיתוף פעולה בהמשך הדרך.

על מנת לייעל את הליך פתיחת התיקים מול הגופים הרלוונטיים יש להעביר למשרדנו את המסמכים הבאים:

  1. פתיחת תיק ברשם החברות – (ניתן לעשות דרך משרדנו) ראה שאלון בהמשך העמוד

  2. להוציא חותמת לחברה – בחותמת יש לרשום את שם החברה והח.פ. המאושרים ברשם החברות

  3. בבנק – לפתוח חשבון בנק לחברה – חובה חתימה של עו"ד בזיהוי חתימת הלקוח

  4. בבנק – 
    👈🏻 לומר להם שזה עסק עם מחזור מתחת ל 5 מיליון (כדי לשלם לבנק עמלות נמוכות)
    🔹 אם צריך נעביר אישור רו"ח, להסבר עמלות – לחץ כאן
    👈🏻 מומלץ לעשות כרטיס אשראי של פליי כארד (דיינרס עם מאסטרכארד) 
    👈🏻 אם צריך שיקים – להזמין את הרגילים (לא עסקיים)
    👈🏻 לבקש הרשאות צפייה בחשבון בנק לרו"ח צחי מנע (לבקש מהמשרד צילום ת.ז.)
    👈🏻 לעשות בבנק הרשאות חיוב כמפורט:
    🔹 2760 – מס הכנסה
    🔹 2761 – מע"מ
    🔹 2762 – מס הכנסה משכורות
    🔹 28900 – ביטוח לאומי יחיד
    🔹 38286 – ביטוח לאומי משכורות
    🔹 58514 – מנע רואי חשבון – רו"ח
    🔹 37595 – מנע רואי חשבון – הנהח"ש

  5. במשרדנו – יש להעביר למשרדנו אישור חשבון בנק

  6. במשרדנו – פתיחת תיקים במס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי וניכויים במידת הצורך
    🔹לבקשת פתיחת תיק ברשויות – לחץ כאן

  7. בבנק – הרשאות חיוב – לאחר פתיחת תיק ניכויים לחברה

  8. העברת שם משתמש וסיסמא של תוכנת הפקת החשבוניות

  9. לקבוע פגישת הדרכת הנהלת חשבונות

  10. לקבוע פגישת ייעוץ תכנון מס

בהצלחה.